Logoped

O logopedu

Čime se naš logoped bavi?
Poremećajima glasa, poremećajima tečnosti govora (mucanje i brzopletost), poremećajima iz spektra
autizma, poremećajima socijalne komunikacije, specifičnim teškoćama učenja, teškoćama čitanja i
pisanja, jezičnim poremećajima, artikulacijskim i fonološkim poremećajima, kraniofacijalnim
govornim teškoćama (rascjepi usne i nepca), motoričkim govornim poremećajima, oštećenjima sluha,
disfagijama, afazijama te ostalim teškoćama. Terapeut educira i trenira roditelje o primjeni logopedskih savjeta u kućnom okruženju, što bitno utječe na uspješnost terapije. 
Pravilnom dijagnostikom i terapijom ostvarujete značajan i efikasan napredak!
Terapije provodimo i na engleskom jeziku!

Learn To Play

Rad s djecom koja imaju razvojne teškoće ili teškoće iz spektra autizma, djecom koja se ne znaju
igrati. Poticanjem kroz igru, uključujući i savjetovajući roditelje razvija se odnos i povjerenje koje je
osnova za izgradnju novih odnosa i napredak djeteta kroz život.

Floortime pristup

Primjenjuje se u radu s djecom s poteškoćama u razvoju. Osnovni ciljevi terapije ostvaruju se
kroz floortime aktivnosti koje podrazumijevaju pomoć djetetu u prepoznavanju vizualnih,
auditivnih i drugih senzoričkih informacija, ohrabrivanju u preuzimanju inicijative u vlastitom
okruženju, podržavanju spremnosti na aktivnosti u kojima dijete prepoznaje problem i shvaća
da mora poduzeti nešto kako bi ga riješilo, kreiranju manjih promjena i problema kako bi se
stupnjevito potaknulo dijete na prepoznavanje i toleriranje promjena, omogućavanju iskustva
koje zadaje više manjih koraka u rješavanju problema i uključivanje djeteta u komunikaciju
kroz poticajne aktivnosti, geste, riječi i pitanja.
Floortime je alternativa ABA-i, te se ponekad koristi u kombinaciji s ABA, kao i drugim
oblicima terapija.

Play Therapy

Terapija igrom je metoda rada s djecom kod koje terapeut koristi terapijske snage igre kako
bi se djetetu pomoglo i razriješilo razne emocionalne, ponašajne i socijalne poteškoće s
kojima se dijete susreće. Dijete koristi igru kao prirodno sredstvo komunikacije putem kojeg
izražavaju svoje osjećaje, iskustva, brige i doživljaje. Igra omogućava djeci stvaranja
osjećaja sigurnosti te kontrole nad svojim osjećajima i ponašanjima te ih uči novim
ponašanjima i načinima razmišljanja, što doprinosi njihovom osjećaju samovrijednosti te
razvoju inteligencije i kreativnosti.

Logopedska dijagnostika

Provodimo logopedsku dijagnostiku za poremećaje izgovora glasova, jezične teškoće, usporen i zaostao razvoj govora, teškoće u predčitalaškim vještinama, teškoće u čitanju i pisanju (disleksija i disgrafija), od najranije dojenačke dobi pa sve do odrasle dobi. Logopedska dijagnostika se sastoji od procjene kakvoće izgovora glasova i odstupanja od standardnog izgovora, procjene jezično-govorne razvijenosti djeteta, procjene razvijenosti predčitalačkih vještina, procjene stupnja razvijenosti čitanja i pisanja u odnosu na obrazovni razred i dob, uz upotrebu mjernih instrumenata i standardiziranih testova namjenjenih logopedskoj dijagnostici. Procjena se sastoji od anamnestičkog uvodnog razgovora, testiranja certificiranim instrumentima, pisanja nalaza i mišljenja te završnog savjetodavnog razgovora.

Rana intervencija

Sistematski pristup ranom i kontinuiranom tretmanu koji provodi tim stručnjaka, a koji
je usmjeren na specifične potrebe određenog djeteta i njegove obitelji. Stručnjak u
ranoj intervenciji ukazuje na ono što dijete može, prilagođava aktivnosti i sredstva
djetetu, usmjerava na provođenje aktivnosti koje će utjecati na optimalan razvoj
djeteta, daje sugestije za uređenje prostora u kojem dijete boravi, pruža podršku
roditeljima u provođenju aktivnosti (daje informacije i prezentira provođenje
aktivnosti), opservira i evaulira dijete kroz dulji vremenski period te osigurava
ravnotežu iz više razvojnih područja (komunikacija, spoznajni razvoj, socio –
emotivni razvoj, senzorna integracija, motorički razvoj).

Baby Sign Language

Edukacija roditelja i djece znakovnom jeziku za bebe kako bi se olakšala komunikacija, postavila
kvalitetna osnova za razvoj, učenje te kako bi se smanjila frustracija pri komunikaciji. Naglasak je na
stvaranju prisnog odnosa kroz komunikaciju između djeteta i roditelja.

Talktools

TalkTools je stvoren kako bi se ostvarile najbolje Oral-Placement Therapy (OPT) tehnike, treninzi i
alati za korisnike, terapeute i roditelje.
TalkTools terapeutske tehnike uvode taktilnu komponentu hranjenju i govornoj terapiji, omogućivši
korisnicima da “osjete“ pokrete koji su nužni za razvoj jasnog i razumljivog govora.

Terapija (ODRASLI)

Potrebu za logopedskom terapijom imaju djeca, ali i odrasli. Izgovor glasova može se ispraviti u bilo kojoj dobi (bilo da se radi o sigmatizmu, lambdacizmu ili rotacizmu), no potrebno je puno vježbati kod kuće, redovito ići na logopedske terapije, a i pripremiti se na barem duplo vremena trajanja terapije nego kod djece. Vrlo česta poteškoća u govoru kod odraslih je i brzopletost koja se može javiti udružena s elementima mucanja. Odrasli nerijetko dolaze zbog afazija – gubitak ili poremećaj jezičnih sposobnosti izazvan lezijom mozga ispoljava se redukcijom ili disfunkcijom jezičnog izraza, jezičnog sadržaja i jezične funkcije u spontanom govoru, razumijevanju, imenovanju, ponavljanju, čitanju, pisanju i jezičnom mišljenju, kao i redukcijom ili poremećajem pažnje, pamćenja i mišljenja.

Malo statističkih podataka

%

Pouzdanost

%

Entuzijazam

%

Inovativnost

Za sve informacije obratite se našem stručnom timu!

OmoType: skinite poseban font prilagođen osobama s disleksijom

ENTHUSIASM djeluje kao
jedinstveni Centar za osobni
razvoj koji pruža usluge savjetovanja,
psihoterapije, logoterapije,
dijagnostike, testiranja/obrade,
edukacije i organizacije.

ENTHUSIASM

Enthusiasm je jedinstveni Centar za osobni razvoj koji pruža usluge savjetovanja, psihoterapije, edukacije i organizacije.

KORISNI LINKOVI

KONTAKT

10000 Zagreb

21220 Trogir