Logoped
O logopedu
Čime se naš logoped bavi?
 Poremećajima glasa, poremećajima tečnosti govora (mucanje i brzopletost), poremećajima iz spektra
 autizma, poremećajima socijalne komunikacije, specifičnim teškoćama učenja, teškoćama čitanja i
 pisanja, jezičnim poremećajima, artikulacijskim i fonološkim poremećajima, kraniofacijalnim
 govornim teškoćama (rascjepi usne i nepca), motoričkim govornim poremećajima, oštećenjima sluha,
 disfagijama, afazijama te ostalim teškoćama. Terapeut educira i trenira roditelje o primjeni logopedskih savjeta u kućnom okruženju, što bitno utječe na uspješnost terapije. 
Pravilnom dijagnostikom i terapijom ostvarujete značajan i efikasan napredak!
 Terapije provodimo i na engleskom jeziku!
Learn To Play
Rad s djecom koja imaju razvojne teškoće ili teškoće iz spektra autizma, djecom koja se ne znaju
 igrati. Poticanjem kroz igru, uključujući i savjetovajući roditelje razvija se odnos i povjerenje koje je
 osnova za izgradnju novih odnosa i napredak djeteta kroz život.
Floortime pristup
Primjenjuje se u radu s djecom s poteškoćama u razvoju. Osnovni ciljevi terapije ostvaruju se
 kroz floortime aktivnosti koje podrazumijevaju pomoć djetetu u prepoznavanju vizualnih,
 auditivnih i drugih senzoričkih informacija, ohrabrivanju u preuzimanju inicijative u vlastitom
 okruženju, podržavanju spremnosti na aktivnosti u kojima dijete prepoznaje problem i shvaća
 da mora poduzeti nešto kako bi ga riješilo, kreiranju manjih promjena i problema kako bi se
 stupnjevito potaknulo dijete na prepoznavanje i toleriranje promjena, omogućavanju iskustva
 koje zadaje više manjih koraka u rješavanju problema i uključivanje djeteta u komunikaciju
 kroz poticajne aktivnosti, geste, riječi i pitanja.
 Floortime je alternativa ABA-i, te se ponekad koristi u kombinaciji s ABA, kao i drugim
 oblicima terapija.
Play Therapy
Terapija igrom je metoda rada s djecom kod koje terapeut koristi terapijske snage igre kako
 bi se djetetu pomoglo i razriješilo razne emocionalne, ponašajne i socijalne poteškoće s
 kojima se dijete susreće. Dijete koristi igru kao prirodno sredstvo komunikacije putem kojeg
 izražavaju svoje osjećaje, iskustva, brige i doživljaje. Igra omogućava djeci stvaranja
 osjećaja sigurnosti te kontrole nad svojim osjećajima i ponašanjima te ih uči novim
 ponašanjima i načinima razmišljanja, što doprinosi njihovom osjećaju samovrijednosti te
 razvoju inteligencije i kreativnosti.
Logopedska dijagnostika
Provodimo logopedsku dijagnostiku za poremećaje izgovora glasova, jezične teškoće, usporen i zaostao razvoj govora, teškoće u predčitalaškim vještinama, teškoće u čitanju i pisanju (disleksija i disgrafija), od najranije dojenačke dobi pa sve do odrasle dobi. Logopedska dijagnostika se sastoji od procjene kakvoće izgovora glasova i odstupanja od standardnog izgovora, procjene jezično-govorne razvijenosti djeteta, procjene razvijenosti predčitalačkih vještina, procjene stupnja razvijenosti čitanja i pisanja u odnosu na obrazovni razred i dob, uz upotrebu mjernih instrumenata i standardiziranih testova namjenjenih logopedskoj dijagnostici. Procjena se sastoji od anamnestičkog uvodnog razgovora, testiranja certificiranim instrumentima, pisanja nalaza i mišljenja te završnog savjetodavnog razgovora.
Rana intervencija
Sistematski pristup ranom i kontinuiranom tretmanu koji provodi tim stručnjaka, a koji
 je usmjeren na specifične potrebe određenog djeteta i njegove obitelji. Stručnjak u
 ranoj intervenciji ukazuje na ono što dijete može, prilagođava aktivnosti i sredstva
 djetetu, usmjerava na provođenje aktivnosti koje će utjecati na optimalan razvoj
 djeteta, daje sugestije za uređenje prostora u kojem dijete boravi, pruža podršku
 roditeljima u provođenju aktivnosti (daje informacije i prezentira provođenje
 aktivnosti), opservira i evaulira dijete kroz dulji vremenski period te osigurava
 ravnotežu iz više razvojnih područja (komunikacija, spoznajni razvoj, socio –
 emotivni razvoj, senzorna integracija, motorički razvoj).
Baby Sign Language
Edukacija roditelja i djece znakovnom jeziku za bebe kako bi se olakšala komunikacija, postavila
 kvalitetna osnova za razvoj, učenje te kako bi se smanjila frustracija pri komunikaciji. Naglasak je na
 stvaranju prisnog odnosa kroz komunikaciju između djeteta i roditelja.
Talktools
TalkTools je stvoren kako bi se ostvarile najbolje Oral-Placement Therapy (OPT) tehnike, treninzi i
 alati za korisnike, terapeute i roditelje.
 TalkTools terapeutske tehnike uvode taktilnu komponentu hranjenju i govornoj terapiji, omogućivši
 korisnicima da “osjete“ pokrete koji su nužni za razvoj jasnog i razumljivog govora.
Terapija (ODRASLI)
Potrebu za logopedskom terapijom imaju djeca, ali i odrasli. Izgovor glasova može se ispraviti u bilo kojoj dobi (bilo da se radi o sigmatizmu, lambdacizmu ili rotacizmu), no potrebno je puno vježbati kod kuće, redovito ići na logopedske terapije, a i pripremiti se na barem duplo vremena trajanja terapije nego kod djece. Vrlo česta poteškoća u govoru kod odraslih je i brzopletost koja se može javiti udružena s elementima mucanja. Odrasli nerijetko dolaze zbog afazija – gubitak ili poremećaj jezičnih sposobnosti izazvan lezijom mozga ispoljava se redukcijom ili disfunkcijom jezičnog izraza, jezičnog sadržaja i jezične funkcije u spontanom govoru, razumijevanju, imenovanju, ponavljanju, čitanju, pisanju i jezičnom mišljenju, kao i redukcijom ili poremećajem pažnje, pamćenja i mišljenja.
 
			Malo statističkih podataka
%
Pouzdanost
%
Entuzijazam
%
Inovativnost
 
			Za sve informacije obratite se našem stručnom timu!
ENTHUSIASM
Enthusiasm je jedinstveni Centar za osobni razvoj koji pruža usluge savjetovanja, psihoterapije, edukacije i organizacije.
 
					